Răspunsuri

2014-11-16T19:37:54+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Prezent: eu sunt
perfect-compus: am fost
imperfect: faceam
p-s: facui
m- m-c-p: facusesi
viitor 1: voi face
viitor: voi fi facut
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T19:38:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Indicativ-prezent : 
Eu sunt.
Tu eşti.
El este.
Ea este.
Noi suntem.
Voi sunteţi.
Ei sunt.
Perfect compus:
am fost
ai fost
a fost
am fost
ati fost
au fost

Perfect simplu:

fusei
fuseşi
fuse
fuseram
fuserati
fusera

Mai mult ca perfectul:

fusesem
fuseseşi
fusese
fuseseram
fuseserati
fusesera

Viitor:

Viitor I:
voi fi
vei fi
va fi
vom fi
veti fi
vor fi

Viitor II:
o sa fiu
o sa fii (Ex.: O sa fii surpins)
o sa fie
o sa fim
o sa fiti
o sa fie

Viitor anterior:
voi fi fost
vei fi fost
va fi fost
vom fi fost
veti fi fost
vor fi fost

Viitor popular:
oi fi
îi fi
o fi
om fi
îti fi
or fi
Succes.
3 5 3