Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-16T19:30:43+02:00
L=2√2
d=l√2
d=2√2·√2
d=2·2
d=4 cm
de unde stii ca diagonala e 1radical din 2?
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
:)) ok
2014-11-16T19:32:16+02:00
D=  2 radical din 2 (dc: d=l radical din 2)
Sper ca te-am ajutat
Mersii!
Cu placere
Nu cred ca este corect
M am uitat la spatele culegerii si-mi da 4.