Răspunsuri

2014-11-16T19:30:33+02:00
Pentru ca asa este franceza si asa scriu francejiii.

Dar exista un anumit caz in care se pun accentele,sau de ce,cum iti dai seama cand se pun accentele?
aha
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T23:01:49+02:00
In general asta este regula ,ca la unele cuvinte sa fie puse accente pt a fi mai usor pronuntate ca de ex cuv pus de tine "eleve"care are pe primul e ,accent ascutit ,iar pe al doilea accent grav.Trebuie sa stii cuv care au accente ,invatandu-le pe parcurs sau te poti verifica pronuntand cuv cu accent si fara pt a-ti da seama cum suna mai bine!:)
daca te-am ajutat te rog marcheaza -ma ca cel mai bun!!!:-))
pleease!!:)
Merci mult!!:-))