Răspunsuri

2014-11-16T19:35:21+02:00
Viitor simplu: Eu voi face, tu vei face, el/ea va face, noi vom face, voi veti face, ei/ele vor face. Viitor popular: o sa fac, o sa faci, o sa faca, o sa facem,, o sa faceti, o sa faca. Am sa fac, ai sa faci, are sa faca, avem sa facem, aveti sa faceti, au sa faca.
Eu voi face Tu vei face El/Ea va face Noi vom face Voi veti face Ei/Ele vor face
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T19:40:23+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Viitor 1:
nr sg:pers1 eu voi face
        pers2 tu vei face 
        per3 el/ea va face 
nr pl:pers1 noi vom face
        pers2 voi veti face 
        pers3 ei/ele vor face

viitor2/anterior

nr sg:pers1 eu voi fi face
        pers2 tu vei fi face
        pers3 el/ea va fi face

nr pl:pers1 noi vim fi face
       pers2 voi veti fi face
       pers3 ei/ele vor fi face 

viitor popular

  a) nr pl:pers1 eu oi face
        pers2 tu oi face
        pers3 el/ea o face
 
nr pl:pers1noi om face 
        pers2 voi oti face
        pers3 ei/ele or face


b) nr sg:pers1 eu am sa fac
            pers2 tu ai sa faci
            pers3 el/ea are sa faca

nr pl: pers1 noi avem sa facem
        pers2 voi aveti sa faceti
        pers3 ei/ele au sa faca



c) nr sg: pers1 eu o sa fac
             pers2 tu o sa faci
              pers3 el/ea au sa faca
 
nr pl:pers1 noi o sa facem
       pers2 voi o sa faceti
        pers3 ei/ele o sa faca



       
  



2 5 2