Rescrieti corect urmatoarele forme verbale inverse ale perfectului compus si ale viitorului (insotite de pronume personale, forme neaccentuate):adusutiai, laudatumam, datumitea, luatuvilam, spunemivei, retezativoi.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T19:21:21+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ti-ai adus
m-am laudat
mi-ai dat
vi l-am luat
mi-ai spus
v-ati retezat
14 4 14
2014-11-16T19:25:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Adusu-ti-ai, laudatu-m-am, datu-mi-te-a, luatu-vi-l-am, spune-mi-vei, reteza-ti-voi
4 4 4