Răspunsuri

2014-11-16T19:22:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mana de fier mana puternica,tare  ochii in 4 ochii n maimulte locuri , vihilent tare ca fierul rezistent a rurna gaz pe foc a atinge limita
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T19:23:27+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mana puternica
a fi foarte atent
a asculta cu atentie
puternic
a pune paie pe foc,a inrautatii situatia

1 5 1