Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T19:15:42+02:00
Triunghiul este un poligon . -Predicat nominal
Un urs merge prin padure . -Predicat verbal
Homer este tamplat .- Predicat nominal
Bradul sta sa cada - predicat verbal
55 4 55
2014-11-16T19:17:41+02:00
Curatul triunghi s-a murdarit. predicat verbal
Ursul mananca miere. predicat verbal
Homer se duce la colegii lui. predicat verbal
bradul din curte a inverzit. predicat verbal
21 4 21