Răspunsuri

2014-11-16T19:11:52+02:00
Derivate : luminos , imbatranit
conversiune : frumosul , a ciobanit
compunere:numai , Floarea-Soarelui
polisemantice : masa
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T19:19:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Derivate: infrunzit, neinfrunzit
conversiune: adjectiv- Alexandru este un copil frumos. adverb- El scrie frumos.
compunere: Floarea-soarelui, mai-mult-ca-perfect
polisemantice: sensul propriu: Focul din soba mocnea
                      sensul figurat: Nu putea sa stavileasca focul din inima.


2 5 2