Salut cum se rezolva exercitiile
a) 5x + 4x =
b) 12x - 8x=
c)14x - x =
d) x - 10x=
e) x - x =
f) -a + 2a + (-3a)
g) 2x2 ( 2x la puterea 2) + x + 3x2 ( 3x la putea 2)
h)4x + 6x - 10
i) 3,8y - 1,5y + (-2,3y)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T19:12:05+02:00
A) 5x+4x=9x
b) 12x-8x=4x
c) 14x-x=13x
d) x-10x= -9x
e) x-x=0
f) -a+2a+(-3a)=a-3a= -2a
g) 2x2 ( 2x la puterea 2) + x + 3x2 ( 3x la putea 2)=4*4x+x+6*9x=16x+x+54x=17x+54x=71x
h) 
4x + 6x - 10x=10x-10x=0
i) 
3,8y - 1,5y + (-2,3y)=2,3y-2,3y=0
2014-11-16T19:18:56+02:00

a)5x+4x=9x  b) 12x-8x=4x   c) 14x-x=13x d) x-10x=-9x e)x-x=0  f)-a+2a+(-3a)=-a+2a-3a=-2a  g) 2*4xla puterea2+x+3*6xla puterea 2=26xla puterea 2+x   h) 10x-10    I) 3,8y-1,5y-2,3y=0