Va rog sa ma ajutati!
This is Alina's room!!!
Please read this:
In my room you can
1)I........................to music but you can't take my CD s! You can
2)w......................TV,but you can't eat or
3)d......................in here! You can!
4)v......................me any time (but not late at night).
Welcome!



2
nu cumva exercitiul se bazeaza pe un text ?
Trebuie sa scriu ce permit celorlalti sa faca in camera mea.Si ....nu ma prea descurc!
am scris solutia mai jos
Multumesc frumos!
cu placere :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T19:05:58+02:00
2014-11-16T20:33:46+02:00
1) i can listen to music....
2) watch tv...
3)drink ....
4) visit
la 3 nu poate fi "drink" ...nu se potriveste...mai ales ca se accentueaza la sfarsit ( You can! )