Formulati enuntiru cu omonimele : iar/ i-ar , vii/ vi-i , cei/ ce-i , mii/mi-i.
Repede va rog

2
cei noua frati u sosit
ce-i trebuie lui
la mi si mi-i nu stiu cauta pe net sper ca te-am ajutat
sunt mii de numere
aia mi-i de folos. asa cred

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T19:41:39+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
I-ar placea sa mearga la bal.
Azi iar am  fost la bunica.
Mai vii si tu pe la scoala?
Vi-I spun la scoala!
Ei sunt cei mai buni!
Ce-i trebe ei cartea?
Vad mii de copii zilnic!
Mi-i dai si mie ?
3 5 3
2014-03-09T19:42:02+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Iar mi s-a rupt caietul.
I-ar placea sa mearga la film.

Vii la petrecerea de ziua mea?
Vi-i dau acum sau mai tarziu?

Cei care mint vor plati candva.
Ce-i cu voi aici?

Am vazut mii de monumente.
Mi-i foarte sete!
1 5 1