Răspunsuri

2014-11-16T19:02:18+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Nu cred că vei găsi undeva definițiile precise. Sunt acele sintagme pe care, citindu-le, îți provoacă anumite senzații pe care le-ai percepe în mod normal prin simțuri. De exemplu, orice exprimă într-un text un sunet (foșnetul unei frunze) e imagine auditivă, orice descrie vizual un obiect (culoarea cerului, de exemplu), e imagine vizuală, orice descrie din mirosul sau sugerează un miros (de exemplu mirosul ierbii proaspăt cosite) e imagine olfactivă, iar în final orice descriere ce sugerează mișcare (frunzele căzând) sugerează imagini motrice. Bineînțeles, o anumită descriere poate sugera mai multe imagini. De exemplu, susurul apei poate sugera atât o imagine auditivă cât și una motrică.aceasta este informatia mea pentru tine si scriemi daca te-am ajutat.

2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T19:05:32+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Imagini vizuale(pe care le poti vedea:Piatra a cazut de pe stanca)
Imagini auditive(lucruri pe care le poti auzi:Ciripitul pasarilor ma trezeste dimineata)
Imagini olfactive(lucruri pe care le poti mirosi:Casa bunicii emana un miros de prajitura)
Imagini dinamice(lucruri care definsec miscarea;frunzele cad)
Imagini tactile(Care au legatura cu simtul omului de a simti:mangaieri,atingeri,etc.)
3 5 3