Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-16T18:59:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a+b+c=493 \\ 
b=a+50 \\ 
c=b+75 \\ 
c=a+125 \\ 
-------- \\ 
a=?b=?c=? \\ 
-------- \\ 
a+a+50+a+125=493 \\ 
3a+175=493 \\ 
3a=318 \\ 
a=106 \\ 
b=106+50 \\ 
b=156 \\ 
c=106+125 \\ 
c=231
1 5 1
2014-11-16T19:01:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b+c=493, b=a+50,b=c-75,  c=b+75,c=a+50+75=a+125,a+a+50+a+125=493       3a+175=493,3a=493-175,3a=318,a=318:3,a=106,b=106+50=156,c=106+125=231