Răspunsuri

2014-11-16T19:07:18+02:00
Ok ...ce intrebare :)) 
deci : nu este bine sa bei apa nici din balt nici din lac  pentru  nu este potabila , ea poate avea multi microbi si te poti imbolnavi , asa ca !!..sa nu bei apa din balta sau lac ....apa din balta este foarte jegoasa ...ewww ..
11 3 11
Multumesc...Totusi.
ce totusi ?..raspunsul meu e foarte bun
Sa iti spun un sfat. Cand adaugi un comment u scrie despre ce crezi tu. Scrie doar ce te-a intrebat persoana. Nu te supara pe mine.
mda..mrg
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T21:40:22+02:00
Nu este bine sa folosim apa din lac sau din balta penru baut deoarece nu este potabila,ea containand microorganisme ce pot fi sursa unor boli foarte grave
12 4 12