Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T18:53:29+02:00
Proverbul vrea sa spuna ca uni oameni i-si schimba aspectul , dar comportamentul acela urant nu-l o sa-l schimbe niciodata 
Doar parerea mea
Sper sa te fi ajutat
45 4 45
2014-11-16T18:55:52+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Vrea sa spuna ca omul isi poate schimba infatisarea pentru a parea un om schimbat dar de fapt la interior acesta va ramane la fel.
45 4 45