Răspunsuri

2014-11-16T18:44:24+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Si iarasi e toamna.soarele nu se vede de dupa nori si de aceea e intuneric.domina tristeteade parca a venit un val al tacerii.oamenii doresc macar un pic de odihna.afara e priveliste minunata ne se aud trilutrile pasarilor.e liniste
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T18:48:17+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Era intuneric bezna afara.Bufnitele scoteau sunete infioratoare.Tristetea apasa intregul sat.Lenea domnea in fiecare casa.Oamenii dormeau deja.Era o liniste infernala,o tacere mormantala.Numai din fundul padurii se auzeau urletele animalelor infometate