90 daca ai 10 si 99 inclusiv
Sunt 89 deoarece de la 0 la 9 sunt 10 nr deci 99-10=89
scrie pe o foiae numerele de la 10 la 99 si numara sa te convingi :)
mai usor, scrie de la 10 la 19 si numara sa te convingi ca ai 10 numee dar nu 9
sunt 89 de nr

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T18:30:22+02:00
99-10=89............
99-9=90
Este 99-10 deoarece de la 0 la 9 sunt 10 nr deci 99-10=89
2014-11-16T18:30:56+02:00
Cred ca raspunsul este 89
scazi*
rai ai calculat, calculeaza cate numere ai de la 0 la 9 si ai sa vezi cate ai de la 10 la 89 ;) 0 - primul numar, 9 a 10-lea numar
Nu am pus in calcul si cifra 0.
se calculeaza prin scadere, adica ultimul numar minus predecesorul numarului de la care se porneste: 99-9=90 numere
Numerele de o cifra sunt de la 0 la 9 deci 99-10=89