Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T18:44:10+02:00
Aditivii alimentari sunt substante care se folosesc la prepararea unor produse alimentare cu scopul de a ameliora calitatea acestora sau pentru a permite aplicarea unor tehnologii avansate de prelucrare a materiei brute.Aditivii nu sunt altceva decat substante chimice care au rolul de imbunatatii aspectul final si gustul produselor alimentare, de a le prelungi durata de valabilitate.Medicii atrag, de asemenea, atentia asupra efectelor nocive pe care aceste substante le au asupra organismului nostru, efecte nocive, care se pot manifesta pe termenlung.Dintre alimentele daunatoare consumate de noi zilnic, margarina, supele la plic, cremwurstii prezinta cel mai mare pericol deoarece marea parte a ingredientelor lor sunt fabricate chimice.
2 5 2
2014-11-16T18:53:34+02:00
1 Coloranți2 Conservanți3 Antioxidanți și corectori de aciditate4 Emulgatori, stabilizatori, agenți de îngroșare și agenți de afânare5 Îndulcitori6 Agenți antiaglomeranți7 Potențatori de aromă8 Agenți de tratare a făinii9 Agenți de glazurare10 Gaze de ambalare11 Note12 Legături externe
1 5 1