Răspunsuri

2014-11-16T18:16:06+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cuvintele folosite des din lexic(vocabular)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T18:19:59+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Este partea esentiala a vocabularului care cuprinde toate cuvintele care numesc notiuni fundamentale si care sunt in general cuvinte vechi cu multe derivate
1 5 1