Răspunsuri

2014-11-16T18:16:11+02:00
Nu stiu exact de cine e scrisa, dar o canta Elena Gheorghe si se numeste ,,De Craciun''
Refren:
De Craciun, de Craciun, 
Sa ne iubim sa fim mai buni, 
Stele mii, bucurii, 
Oamenii mari sunt iar copii. 

Strofa 1:
Craciunul e ca o poveste cu miros de brad, 
am asteptat cu nerabdare sa fie totul alb, 
Barba lunga, parul de argint, 
E chiar mosul cu sacul plin. 
Ho ho ho ho ho, 
Pentru toti are-un cadou. 

Refren: (2x) 

De Craciun. 

Strofa 2:
Tot orasu-i luminat, bradu-mpodobit, 
Mosule n-ai nici o scuza, te astept sa vii. 
Nasul rosu inghetat, 
E vreme acum de colindat, 
Ho ho ho ho ho, 
Pentru toti are un cadou. 

Refren: (4x) 

De Cracïun.

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T18:39:21+02:00
Noaptea cand pastorii rand pe rand vegheaza,
O lumina mare ii infricoseaza,
Dar din cer un inger vine cu solia:
Bucurati-va cu totii: s-a nascut Mesia!

Refren: 
Inima va canta vesela mereu:
Gloria, gloria in cer lui Dumnezeu!
Fratilor, tuturor, pace ne-a adus,
Copilas dragalas, venit la noi de sus.

Frica le dispare, cand din inaltime
Vin cantand spre dansii ingeri o multime.
Cantul lor exprima toata bucuria,
Care-adanc patrunde-n inimi: a venit Mesia!

Pleaca deci pastorii pe Copil sa-L vada,
"Bun venit" sa-I spuna, in genunchi sa-I cada.
Langa ieslea sfanta este si Maria;
Ei se bucura vazandu-L pe al lor Mesia.

Fericita-i mama chiar si-n saracie,
Pentru ea Copilul este-o bogatie;
Si ce fericita este-acum Maria
Cand cu drag primeste-odorul, care e Mesia.

Ce in lume pare lucru de valoare,
E doar aparenta: toate-s trecatoare!
Singura comoara, toata bogatia
Este doar Mantuitorul, Dumnezeu Mesia!

Pentru cel ce crede, Sfanta Liturghie
Este totdeauna mare bucurie;
Din altar inunda viata si taria
Cand primim ca hrana sfanta - Trupul lui Mesia.

sau 

Din an in an sosesc la noi
La geam cu Mos Ajun,
E ger cumplit si drumu-i greu
Dar e-obicei strabun.

E sarbatoare si e joc
In casa ta acum
Mai sunt bordeie fara foc
Dar vine un an mai bun.                                  


 Ninge , ninge 
Fulgi de zapada , 

Pe casa pe strada
Ce bine e iarna la noi.

Ref.Ninge , ninge ne-ncetat
Ca si nasul ne-a-nghetat
Insa noua nu ne pasa 
Caci avem hainute groase.

2. Ninge , ninge
Noi stam in casa 
De frig nu ne pasa 
Ce bine e iarna la noi.

Ref. Ninge , ninge ne-ncetat
Ca si nasul ne-a-nghetat
Insa noua nu ne pasa 
Caci avem hainute groase

E veselie si e cant
In casa ta acum,
Dar nu uita cand esti voios,
Romane, sa fii bun!

Veniti, veniti de sarbatori
Veniti, veniti cantand
Sa fie rodnic Anul Nou
Si pace pe pamant!

Sa fie pruncii sanatosi,
Sa creasca nazdravani,
Voi oameni buni si trecatori
Multi ani, multi ani, multi ani!
3 4 3