Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T18:12:10+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Laturile patrulaterului cu varfurile pe mijloacele patrulaterului dat devin linii mijlocii in triunghiurile formate de diagonale cu laturile patrulaterului mare
si sunt egale cu jumatate din fiecare
o latura va fi 16/2=8
cealalta 28/2=14
perimetrul patrulaterului nou format este de 2(14+8)=44 cm
2 5 2
2014-11-16T18:17:43+02:00
laturile patrulaterului cu varfurile pe mijloacele patrulaterului dat devin linii mijlocii in triunghiurile formate de diagonale cu laturile patrulaterului mare
si sunt egale cu jumatate din fiecare
o latura va fi 16/2=8
cealalta 28/2=14