Răspunsuri

2014-11-16T18:08:06+02:00
Suna- persoana a 3 ,timpul prezent n singular
patrunde-persoana  a 3,timpul prezent,num singular
se ascunde-persoana a 3,n singular,timpul prezent
taci-persoana a 2,n singular,timp prezent
asculti-persoana a 2,n sing,timp prezent
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T18:12:41+02:00
Modul imperativ:
suna= timpul prezent, persoana a -3- a (el/ea)
patrunde= timpul prezent, persoana a-3-a (el/ea)
(se) ascunde= timpul prezent, persoana a-3-a (el/ea)
taci= timpul prezent, persoana a-2-a (tu)
asculti= timpul prezent, persoana a-2-a (tu)
(ma) dau= timpul prezent, persoana 1 (eu)
caut= timpul prezent, persoana 1 (eu)
(ma) sui= timpul prezent, persoana 1 (eu)
pun= timpul prezent, persoana 1 (eu)
2 5 2