Răspunsuri

2014-11-16T18:05:54+02:00
Exersand,sau nu stiu...dute la un curs de canto,si sigur iti vei imbunatati vocea
incearca da cinti cit mai des notele muzicale si nuti provoca vocea
prin ,,memorie si exercitiu,,(am citat din profu' nostru de muzica)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T18:09:49+02:00
Eu zic ca ai nevoie de un profesor,el stie cel mai bine ce poate vocea ta si cum poate sa imbunatateasca asta!El e cel care te poate invata multe ,dar si tu trebuie sa exersezi si sa faci ce-ti spune el !Mult noroc !:*