Urgentt !!!!!
1. In structura jelui-m-as exista :
a. trei silabe
b. patru silabe
c. cinci silabe
( stiu ce sunt silabele dar nu stiu la cuvantul asta )
A sau G ( gresit )
a) In cuvantul jalea , esita un diftong. ( A sau G )
b) In cuvantul oaie , exista un triftong. ( A sau G)



2

Răspunsuri

2014-11-16T18:01:22+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1-b
2-A
3-G............
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-16T18:06:05+02:00
1)3 silabe deoarece : je-lui-mas 2)ja-lea A deoarece ea(diftong) Diftongul!este grupul de suntem formate dintr-o vocala si o semivocala rostite in același silaba. Oa-ie G deoarece sunt 1.a-i(hiat),2.ie(diftong). Hiatul este grupul de sunete formate din doua vocale alăturate Triftongul este grupul de sunete format din doua vocale si o semi vocala rostite in silabe diferite.
2 5 2