Răspunsuri

2014-11-16T17:55:47+02:00
Acesta este un site in limba romana
poti sa mil arati acest site?
poti sami trimiti adresa la acest raspuns te rog am nevoie urgent pe mine la istorie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T17:57:53+02:00
Ba ce limba vorbesti pe site-ul asta se vb engleza franceza si romana
Nu vad nici o problema
care am scriso mai sus
Ce drk inseamna aia
E si scrisa gresit
bun