Răspunsuri

2014-11-16T17:57:15+02:00
Pamantul se invarte in jurul Soarelui.
Mama ta este grav bolnava.
Cati bani trebuie sa-mi dai?
Ce frumos canta!
Marian,vino aici!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T17:57:22+02:00
1. Ce fulgi mari de zapada . [ constatare ] 
2. Maine mergem la mare . [ informare ] 
3. Ti-ai facut temele ? [ intrebare ] 
4. A sosit toamna ! :)) [ mirare ] 
5. -Radu, vino repede ! mergem la livada . [ strigare ]