Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T17:55:39+02:00
Omul de omenie nu stie de miselie.
Omenia-i a batranului, ca sa castige cinstea satului.
Nu te porti cu omenie, el te baga-n puscarie.
Cine pe altul omeneste pe sine se cinsteste.
Cine-i cu altul omenos trage folos.
18 4 18
2014-11-16T17:59:55+02:00
CU POTLOGARIA  SE  PIERDE OMENIA.
CINE OMENIA - SI  PRAPADESTE DE RAU LUMEA - L VORBESTE
CINE - I CU ALTUL OMENOS TRAGE FOLOS

4 3 4