Un salcâm privi spre munte
Mândru ca o flamură.
Solzii frunzelor mărunte
S-au zburlit pe-o ramură.



A trecut întâi o boare
Pe deasupra viilor,
Şi-a furat de prin ponoare
Puful păpădiilor.

Identificati in versurile de mai figurile de stil invatate.


2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-16T17:58:56+02:00
Figurile de stil sunt:personificarea deoarece autorii dau însușiri omenești naturii.Asta este personificare este figura de stil prin care un autor/scriitor reda însușiri omenești unor animale,corpuri . A doua figura de stil este inversare.Asta este inversarea este figura de stil prin care autorul/scriitorul inversează acel vers sau acel fragment ca exemplu:"A trecut întâi o boare" se poate inversa si sa se zică" A trecut O BOARE INTAI" dar autorul a scrtis-o așa pentru a reda rimata poezia.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T18:01:11+02:00
Figurile de stil sunt:personificarea deoarece autorii dau însușiri omenești naturii.Asta este personificare este figura de stil prin care un autor/scriitor reda însușiri omenești unor animale,corpuri . A doua figura de stil este inversare.Asta este inversarea este figura de stil prin care autorul/scriitorul inversează acel vers sau acel fragment ca exemplu:"A trecut întâi o boare" se poate inversa si sa se zică" A trecut O BOARE INTAI" dar autorul a scrtis-o așa pentru a reda rimata poezia.
3 5 3