Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T17:51:41+02:00
Arbori-VCCSCV
ghinda-CCVCCV
boare-CSVCV
veghea-CVCCSV
2014-11-16T17:54:05+02:00
arbori-VCCSCV
ghinda-CCVCCV
boare-CSVCV
veghea-CVCCSV

si nu te mai da mare, ca eu te-am ajutat la intrebarea cu melodia de craciun
sunt a vl-a
am 12 ani fata
bine, si atunci de ce pe profil ai 11 ani, si, in plus, chestile astea se invata intr-a 5 a
bine, bine, dar vad ca educata nu prea esti, nu se vorbeste cu ,,fata,,