Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T17:48:53+02:00
A)x+4≤7
x≤7-4
x≤3
x∈(-α,4]
b)11-x>5
-x>5-11
-x>-6         (-1)
x<6
x∈(-α,6)
c)18:x≤2
x≤18;2
x≤9
x∈(-α,9]
d)x:3<4
x<4·3
x<12
x∈(-α,12)
23 4 23
2014-11-16T17:56:54+02:00
A) x+4 <_ 7 / - 4  (x plus 4 mai mic sau egal cu 7. tragem bara si sacdem 4 )
 
x <_ 3 => x E { 0 ,1, 2,3 }  ( x mai mic sau egal cu 3 rezulta ca x apartine 0,1,2,3, )

b) 11-x > 5 / + 11
    x >16 => x E {16 , 17 ,18 ........ }
  
sper ca te-am ajutat !!!!!!! , in paranteza rotunda am scris o explicatie ,am facut decat a si b ca model
 
8 4 8