Răspunsuri

2014-11-16T17:46:42+02:00
Melancolie este din punct de vedere gramatical substantiv.
Cel mai corect!
Comentariul a fost şters
daca era cel mai corect il marcai pe asta , nu a fost, nu l-ai marcat.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-16T17:47:56+02:00
Melancolie este substantiv. Daca era "melancolic/a" era adjectiv.
ex₁:Melancolia este un sentiment de tristete.
melancolia⇒substantiv comun,simplu, nr. sg., gen feminin, caz nominativ, subiect.
ex₂:Omul melancolic are o viata trista.
melancolic⇒adjectiv propriu-zis.

Sper ca ai inteles !
2 5 2