Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T19:02:25+02:00
X-Pret initial

x-20x/100=A - Pretul dupa ieftinire
A+20A/100=288

A+A/5=288. Amplif. cu 5 pt. a avea ac.numitor
5A+A=1440
6A=1440
A=240

x-20x/100=A
x-x/5=240   Amplif. cu 5 pt. a avea ac.numitor
5x-x=1200
4x=1200
x=300
2014-03-09T19:14:20+02:00
Pai este acelasi nici nu este nevoie sa calculezi.. gandeste-te daca ai 20 lei si ii cheltuiesti apoi primesti 20 lei ...