Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T17:41:51+02:00
  • Utilizator Brainly
2014-11-16T17:48:33+02:00
Pene,aripi,văzduh,triluri etc.Acesta este campul lexical deoarece cuprinde cuvinte care aparțin cuvântului pasare ca ex: aripi /pene/văzduh/triluri fac parte din campul lexical al acestui cuvânt aparținând/având aceasi legătură. Iar familia lexicala este:Păsăroi,impasarit,pasarici etc deoarece toate au rădăcina același mai exact PASAR .ATENTIE!!!!!Nu încurcați familia lexicala cu campul lexical.
1 5 1