Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T17:41:49+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X - numar

x+x/2=4.5
2x+x=9
3x=9
x=3
2 5 2
2014-11-16T17:43:52+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X+x/2 = 4,5 =>2x /2+x/2=4,5=>3x/2=4,5=>3x=4,5*2=>3x=9 => x=9:3=>x=3
1 5 1