Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T17:43:31+02:00
Cel mai bun!                                                                                                             Bicicleta deoarece ea ne-a ajuta sa ajungem departe si noi pe ea cu reparati si a o vopsi.

2014-11-16T17:53:26+02:00
De exemplu telefonul   eu il voi descrie sub forma de compunere ;;;;;
  cu totii stim ca cele mai des folosite tehnici este telefonul .
chiar daca unii spun ca el este daunator eu cred ca e foarte ajutator deoarece  
1. poti sa te contactezi cu oricine la orice ora  fara a te misca dintrun loc in altul
2. poti fotografia/viziona diferite intimplri de la scoala sau di n viata de zi cu zi
3. poti accesa diferite programe ,jocuri pentru a te distra
1 5 1