Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T17:32:36+02:00
MAMA VOPSESTE  PERETII CU VAR 
V-AR SPUNE DAR E PREA OCUPATA
UN CAR CU LEMNE A TRECUT PE LINGA MINE
CINEVA SPUNE C-AR AVEA EA DAR EU NU CRED
EU SAR COARDA CU PLACERE
S-AR FI INTIMPLAT DACA NU INTERVENEAI 
43 4 43
2014-11-16T17:33:15+02:00
Camera este data cu var.
Pe voi v-ar ajuta o consiliere.

Eu car un cos cu fructe.
Am vorbit cu Iulia c-ar merge la film.

Ele sar coarda in curtea scolii.
Baietii s-ar duce la film, in gasca.
38 4 38