Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T17:30:24+02:00
1.Stai in liniste
2.Nu incurca crestinilor sa se roage
3.Nu vorbi
4.Asculta slujba si taci
5.Stai in linise unde iti este locul si nu iesi afara des.
Cred ca te-am ajutat

1 5 1
2014-11-16T17:33:05+02:00
1. Taci atunci cand intri in biserica, pentru ca Dumnezeu să-ţi poată vorbi !
2. 
 Taci, când pleci de la biserică, pentru ca Duhul Sfânt să poată imprima în mintea ta lucrurile pe  care le-ai auzit 
3. Comporta-te civilizat si fa ceea ce se cuvine ( cand trebuie, faci cruce, cand se spune Sfanta Litughie stai in genunchi, roaga-te si tu , etc. ) 
4. Nu se sta cu mainile in buzunar in biserica !
5. Nu te gandi la alte lucruri inafara de D-zeu, pentru ca este pacat .