Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T17:21:46+02:00
Omul supus nu este persecutat. Fie ca e vorba de linguseala, fie ca e vorba de umilinta pe care o afiseaza, cel cu “capul plecat” nu mai reprezinta o amenintare si de accea va fi crutat de catre cel care ar avea posibilitatea sa-i faca rau
   Sper ca te-am ajutat
8 4 8
2014-11-16T17:22:34+02:00
Atunci cand esti umil ,cu bun simt esti iertat mai usor.Daca vorbesti urat si ripostezi esti penalizat ,"sabia iti taie capul".La scoala daca nu absentezi,nu vorbesti in timpul orei, esti atent treci clasa chiar daca nu sti nimic dar daca rau si deranjezi nu vei promova
9 4 9