Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T19:53:13+02:00
Pentru copii cu deficiente s-au construit diverse unitati in care aceste persoane pot lucra cu profesori specializati in acest scop,copii pot gasi aici si alte persoane cu aceleasi dizabilitati ca ale lor,legand prietenii si comunicand.In prezent copii cu dizabilitati pot gasi in magazine special amenajate produse care sa-i ajute in vindecarea sau ameliorarea respectivei boli.
2014-11-16T21:47:47+02:00
Copii cu deficiente au nevoie sa fie integrati in societate,sa nu fie izolati.Este foarte important ca ei sa socializeze si de multe ori au abilitati ce intrec normalul.Ar trebui ca statul sa manifeste un interes mai amplu pentru acest subiect,creeind scoli,licee si facultati speciale.