Gasiti cate un sinonim pentru urmatoarele cuvinte:
belsug
podoaba
a mangaia
a stapani
stapanitor
folositor


E URGENT!!

2
belsug-bogatie
podoaba-ghirlanda
a mangaia-a alinta
a stapani-a domina
stapanitor-conducator,voievod
folositor-util
mersi

Răspunsuri

2014-03-09T18:39:15+02:00
Belsug-bogatie
podoaba-ghirlanda
a mangaia-a alinta
a stapani-a domina
stapanitor-conducator,voievod
folositor-util
7 3 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T18:40:34+02:00
Belsug - bogatie, avutie;
podoaba - ornament, bijuterie;
a mangaia - a alinta, a dezmierda;
a stapani - a detine;
stapanitor - detinator, proprietar;
folositor - util, eficient, productiv.
13 4 13