look at our toys,Nanny
they're little betsy's toys now
what's this
it's tea set
look! this is my elephant and that my rocking horse
whose is this musical box
it's mum listen
oh what's wrong
let me see
try again larry
wow thank you nanny

imi traduceti acest text

2

Răspunsuri

2014-11-16T17:06:01+02:00
Uita-te la nostru jucarii, Nanny sunt puţin pe jucării acum ce este această pe ceai setat priveste! Acest lucru este meu elefant şi că meu balansoar horse a cui este această casetă muzical este mama asculta oh ceea ce greşit să-mi vedea încercaţi din nou larry wow vă mulţumesc nanny
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T17:59:11+02:00
Uita-te la jucariile noastre, nanny.
Acum sunt jucariile micutei Betsy.
Ce-i asta?
Este un set de ceai.
Uite! Acesta este elefantul meu si acela este calul meu.
A cui este cutia asta muzicala?
Este mama, asculta!
Oh, ce s-a intamplat?
Lasa-ma sa vad!
Incearca din nou, Larry!
Wow, mersi, nanny!