vine 5/1 + 1/9 si amplifici la 5/1 cu 9 = 45/9 +1/9 = 46/9 = 5, (1)
sper ca ai inteles :3
este infinit nr !!
nu nu nu este 5 :D
da.. nu am vazut ca este impartit :/

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T18:33:21+02:00
0.(1) = 1 SUPRA 9
5: 1SUPRA 9 = 5X9 =45
NU ARE CUM SA FIE UN NUMAR INFINIT !! INCEARCA SA CALCULEZI PE TELEFON 5X0.1111111 SI ITI DA TOT 45
2014-03-09T18:37:45+02:00
5 supra 1 : 1 supra 9
5 supra 9 : 1 supra 9
5 supra 9 x 9 supra 1
5 supra 1 x 1 supra 1 = 5

eu asa am facut si asa mi-a dat si gata
ok atunci dar daca cumva e 45 sa nu dai vina pe mine ci pe restu
nu dau vina pe nimeni
ai incercat sa faci pe telefon 5 x 0.1111111111111111111111111111
da