Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T17:04:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ai formula (a-b)(a+b)=a²-b²
deci e=20-10=10
2 5 2
2014-11-16T17:04:35+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
(√20-√10)·(√20+√10)=√20√20+√20√10-√20√10-√10√10=20-10=10
2 5 2