Răspunsuri

2014-11-16T17:07:04+02:00
 sinonimele   --NESFIRSITA; A ZICE; MANIERATA ; DEOSEBIT    antonimele-- sfirsita ,muritoare ; a tacea ;  nemanierata;     urita  desgratiosa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T17:07:56+02:00
Etern=vesnic
         -pierit
spune=graieste,vorbete
         - tace
nobila=de rang inalt
         -josnic, ticalos
frumos=chipes,aspectos
           -urat,hidos
1 5 1