Răspunsuri

2014-11-16T17:02:29+02:00
Daca vei studia vei lua o nota foarte mare.
16 4 16
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T17:06:05+02:00
Intrebarile : in ce conditie ? 
                 cu ce conditie ?

\boxed{Daca} \ studiezi \ 1 /\ \boxed{sa} \ repeti \ si \ ultima \ lectie \ 2/ \\  \\ 1-P.conditionata \\ 2-P.principala
 \\  \\ Cu \ ce \ conditie \ sa \ repeti \  ? \  Daca \ studiezi

26 4 26