Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T17:08:09+02:00
    Ploaia  este de fapt formată din lacrimile cerului care este îndrăgostit de pământ, dar care știe că niciodată nu poate fi alături de el. Atunci când bate vântul și plouă puternic înseamnă că cerul dorește să aducă pământul mai aproape de el, dar din cauza unui blestem de acum sute de mii de ani nu vor reuși niciodată să fie împreună.
    Acesta este adevarul despre ploaie.
    Sfarsit!
2014-11-16T17:24:38+02:00