Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T16:51:47+02:00
V-a suparat cineva?
Peste cinci minute va incepe spectacolul.
El va scrie corect dupa ce va cunoaste regulile
V-a adus numai necazuri.
Sa-mi spui ce nota ai luat(asta nu-i prop cu va si v-a)
2014-11-16T16:54:14+02:00
Ce cadou frumos v-a facut de Craciun. Catelul va darama vaza cu flori daca o lasi pe marginea mesei
V-a facut si voua fise de lucru? Mihai va merge la magazin.