Răspunsuri

2014-11-16T16:49:34+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T16:51:15+02:00
X²-3x+2=0
Δ=b²-4ac
Δ=9-8=1
x1=(3-1)/2=2/2=1
x2=(3+1)/2=4/2=2
 x          -α           1                         2                   +α
_________________________________________________
f(x)        +++++++0- - - - -- - - - - - - - 0+++++++++++++++
x∈(1,2)
asta nu e val minima ci solutiile ecuatiei
multumesc mult