Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T16:51:24+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
12*12^4*12^8*12^12:(12^2)^12
12^(1+4+8+12):12^24=
12^25:12^24=
12^1=12

1 5 1
2014-11-16T16:52:35+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pai , vine asa :
12¹⁺⁴⁺⁸⁺¹²:12²⁴= 12²⁵⁻²⁴=12¹=12 
 Si acum explicatia : cand niste numere ridicate la puteri cu aceleasi baze au intre ele semnul x(ori) se calculeaza punand baza comuna si adunand exponentii sau : (impartit)se calculeaza punand baza comuna si scazand exponentii 
  Sper ca te-am ajutat si ca ai inteles , bafta in continuare !
Si inca ceva : cand o putere este in paranteza si paranteza este ridicata si ea la o putere , se scrie baza si se inmultesc puterile ca mai sus
am inteles multumesc