Care sunt comparatiile(comparatii ca figuri de stil) din urmatorul text:
Frunzele-i cad, zbor in aer, si de crengi se dezlipesc
Ca frumoasele iluzii dintr-un suflet omenesc.
Din tuspatru parti a lumei se ridica-nalt pe ceruri,
Ca balauri din poveste, nouri negri plini de geruri.

Va rog ajutor!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-16T16:41:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ca frumoasele iluzii
ca balauri din poveste
1 5 1
2014-11-16T16:53:06+02:00
Ca balauri din poveste
Ca frumoasele iluzi dintr-un suflet omenesc
Frunzele ...ca frumoasele iluzii